بهترین شرکت طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 

بهترین بستر مناسب سیستم مدیریت محتوا

تا به حال به این فکر کرده اید که از چه بستری از CMS تا به حال به این فکر کرده اید که از چه بستری از CMS برای ساخت سایت استفاده کنید؟در حقیقت این فرآیند یا سیستم عامل به شما این امکان را می دهد که بدون درک هیچ کدی حداقل برای اکثر آن ها به راحتی یک فرآیند طراحی سایت را پشت سر گذاشته و به عنوان مثال موفق به طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت بیمه شوید. لازم به ذکر می باشد که گزینه های زیادی در دسترس می باشد به این معنی که ممکن است در انتخاب بهترین آن ها دچار سردر گمی می شوید. در این مقاله قصد داریم نشان دهیم که چرا انتخاب بستر مناسب این فرآیند بسیار مهم است؟ این فرآیند به عبارتی قطعه ای از نرم افزار می باشد که به شما این امکان را می دهد محتوای مد نظر خود را به راحتی مدیریت کنید و در نهایت یک طراحی وب سایت را در پی داشته باشید. به طور معمول صفحات وب بوسیله زبان های برنامه نویسی HTML,CSS,JavaScript نوشته خواهند شد، بنابراین اگر شما به عنوان شخصی که قصد دارد از CMS استفاده نکند تنها راهی که برای طراحی سایت مد نظرتان باقی می ماند این است که این زبان ها را یاد بگیرید و کدهای زیادی برای این منظور بنویسید. در واقع این سیستم عامل ها بدون یادگیری زبان های برنامه نویسی و نوشتن کد های مربوطه شما را در ایجاد وب سایت کمک می کند، این روند در یک مورد مصداقی ثابتی نخواهد داشت آن هم زمانی که شما به دنبال سازگاری این فرآیند با برنامه هستید که به این معنی می باشد شما از قبل نحوه کدگذاری را می دانید.

طراحی سایت

چگونه بهترین بستر CMS را برای وب سایت خود انتخاب کنیم؟

بسیاری از سیستم عامل های مختلف CMS وجود دارد، بنابراین شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ قبل از هر چیزی شما باید یک مواردی را به خوبی در مورد این فرآیند بدانید.

راحتی در استفاده

در حقیقت شما از این فرآیند درخواست دارید که ایجاد و ویرایش محتوا را برای شما آسان کند در حقیقت همانند کشیدن و یا متصل کردن یک رابط و در نهایت رها کردن آن می باشد، بنابراین می توانید عناصر مختلفی را در صفحات خود اضافه کنید. در نهایت امکان تغییر پس از انتشار محتوا برای شما سریع و آسان خواهد بود.

گزینه های طراحی

نرم افزار های ارائه شده توسط این فرآیند باید الگوها ی طراحی وب سایت زیاد و متنوعی را برای انتخاب در اختیارتان بگذارد و در واقع باید این توانایی و امکان را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید طرح های خود را براحتی و براساس معیار های خود تنظیم کنید به عبارتی دیگر در حالت ایده آل بدون نوشتن کدهای برنامه نویسی.

قابلیت حمل داده

سیستم عاملی از این فرآیند باید ابزار و وسیله ای برای شما ارائه دهد تا توانایی این را داشته باشید که بتوانید به راحتی محتواهای مد نظر خود را صادر کرده و به جای دیگری منتقل کنید. به عنوان مثال بعدا این امکان وجود دارد که قصد داشته باشید پلت فرم دیگری یا میزبان وب دیگری را انتخاب کنید. در واقع جابجایی و حمل داده ها قابلیت آزادی کامل را برای شما در پی خواهد داشت.

برنامه های افزودنی و افزودنی ها

همه ی وب سایت ها از همه جهات یکسان نیستند، بنا براین غیر ممکن است که هر پلت فرم سیستم مدیریت محتوا، دارای تمام ویژگی هایی باشد که نیاز های هر وب سایت را برآورده می کند. اما نکته قابل توجه این است که افزونه ها و افزودنی ها این امکان را برای ما فراهم می سازند. درحقیقت این ها نرم افزار های جداگانه ای می باشند که می توانید فقط بر روی نرم افزار سیستم مدیریت محتوا نصب کنید تا ویژگی های آن را گسترش داده و در صورت لزوم ویژگی های جدیدی به آن اضافه کنید و می توانید آن ها را به عنوان برنامه ای برای سیستم مدیرت محتوای خود درنظر بگیرید.

گزینه های راهنما و پشتیبانی

اگر چه هدف این نوع از سیستم عامل این می باشد که ساختن یک سایت را تا حد ممکن آسان جلوه دهد اما با این حال ممکن است سوالاتی پیش بیاید که توانایی به پاسخ آن را نداشته باشید. برخی از این نوع سیستم عامل ها سوالاتی ار به صورت سوالات متداول و یک تیم خدمات مشتری دارند که پاسخ آن ها به نوعی وحشتناک می باشد و بعضی از آن ها هم جامعه ی پشتیبانی بزرگی در اختیار دارند که می توانند در شبانه روز به شما کمک کنند.

 
بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 22:56

سایت سازهای برتر 2021

همانطور که در مقاله قبل اشاراتی به میزبانی وب و سرویس ها و یا خدمات مربوطه داشته ایم حال در این مقاله قصد داریم چند مورد از برترین های این سایت ساز ها که در حوزه ساخت سایت فعالیت دارند را معرفی و مقایسه کنیم. امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

Wix

طراحی سایت و میزبان افرادی که تبلیغات فوق العاده آزار دهنده ای دارند. اگر تا بحال یک فیلم YouTube مشاهده کرده اید آنگاه یک Wix مشاهده کرده اید. در حقیقت آن ها همه جا هستند با وجود همه این ها سهم آن ها در بازار زیر 2.5 درصد از کاربران CMS می باشد. البته گفته می شود با 4.4 دنبال کننده آن ها کمی شتاب گرفته اند و مطمعنا قادر به جلب توجه خواهند بود.زمانی که از وردپرس برای ساخت سایت استفاده می کنید دلیل استفاده از Wix چیست؟ جواب کاملا مشخص می باشد آن هم سادگی می باشد. در حقیقت ورد پرس عمق فوق العاده ای را مورد ارائه قرار می دهد اما این فرآیندشما را به سرعت به یک سایت جذاب خواهد رساند. لازم به ذکر می باشد که چیزی شبیه به هزاران تم و افزونه در دنیای این فرآیند وجود نخواهد داشت. نکته ای که در قرارداد با این فرآیند وجود دارد و شما باید درنظر داشته باشید این است که هزینه در ماه بین 13 دلار تا 39 دلار می تواند متغییر باشد و شما باید هزینه ی قراردادتان را به مدت سال اول به صورت کامل پرداخت کنید و این امکان دارد که سال بعد هزینه ی بیشتری دربر داشته باشد. معیارهای قیاس این میزبان به صورت زیر می باشد:
Cpanel : ندارد. SSL : رایگان. SSH : ندارد. پشتیبان گیری : سابقه سایت اما صادراتی وجود ندارد . ضمانت برگشت وجه : 14 روزه. پشتیبانی : 7/24 انگلیسی.

طراحی سایت

Squarespace

یکی دیگر از سازندگان سایت با الگوهای زرق و برق دار
این فرآیند مجموعه اصلی وب سایت ساز را در اختیار شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که بتوانید محصولات جدید خود را برای فروش و عرضه اضافه کنید و به نمایش در بیاورید آن هم با ارائه ای زیبا. دنبال کننده این فرآیندکمی بیش از 2.7 درصد از کاربران CMS می باشد. در این فرآیند هزینه ای متغییر رامی توان بین 16 دلار در ماه تا 46 دلار در ماه در نظر داشت اما اگر هزینه یک سال را کامل پرداخت کنید می توانید 30% تخفیف بگیرید. به صورت قابل توجهی این فرآیند مزیت استفاده از برنامه های افزودنی شخص ثالث را که مزیت رقابتی ورد پرس می باشد، را اضافه کرده است.
معیارهای قیاس این میزبان به صورت زیر می باشد:
Cpanel : ندارد. SSL : رایگان. SSH : ندارد. پشتیبان گیری : صادرات محدود. ضمانت برگشت وجه : 14 روزه. پشتیبانی : ایمیل 7/24، چند گپ.

طراحی سایت

Weebly

وب سایت سازی با پشتیبانی بهتر موبایل
یکی دیگر از وب سایت ساز ها می باشد که کاملا با Wix در رقابت می باشد، حدود نیم درصد سهم بازار کمتری نسبت به رقیب ذکر شده ی خود دارد اما قیمت کمتری دارد. همانند دیگر سایت ساز ها کتابخانه ای از الگو ها دارد اما به اندازه ی Wix و Squarespace غنی نیست لازم به ذکر می باشد که وردپرس در یک کهکشان دیگر است در این مقیاس. تعداد دیگری محدودیت دارد اما این به این معنی نیست که مدل موبایل را پشتیبانی نکند و در نسخه ی دسکتاپ هم خوب به نظر می آید. در ضمن ساختار منوی غنی تری نسبت به رقیب خود (Wix) ارائه میدهد. د رنهایت اگر قصد دارید یک سایت ساده داشته باشید که روی دسکتاپ و موبایل به خوبی کار کند می توانید از این فرآیند پیروی کنید و هزینه ی آن هم زیر 30 دلار در ماه می باشد. معیارهای قیاس این میزبان به صورت زیر می باشد:
Cpanel : ندارد. SSL : رایگان. SSH : ندارد. پشتیبان گیری : جزئی. ضمانت برگشت وجه :30 روزه. پشتیبانی : تلفن 365/7/24 .

طراحی سایت

WordPress


معیارهای قیاس این میزبان به صورت زیر می باشد:
Cpanel : ندارد. SSL : رایگان . SSH : برخی از برنامه ها. پشتیبان گیری : برخی از برنامه ها. ضمانت برگشت وجه :30 روزه. پشتیبانی : برخی از برنامه های ایمیل و برخی از برنامه ها چت تلفن 7/24

 
بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 21:53

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنين اين فرايند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود، نونگار تجربه 6 ساله در امر طراحی سایت، تبليغ در گوگل و دارا بودن مدرك رسمي تبليغات در گوگل و با كادر مجرب سالهاست كه اين خدمات را بگونه اي حرفه اي و هموشمند در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد و تعداد مشتريان اين شركت در حال حاضر از مرز 1430 شركت عبور نموده و اين شركتها و موسسات همواره با توجه به گسترش فعاليت سرآمد بازار رقابتي خود مي‌باشند. توجه داشته باشید که بدون مدیریت صحیح و درست، تبلیغ در گوگل فقط هدر دادن زمان و هزینه شما می باشد، شرکت نونگار پردازش با سابقه بی نظیر خود در این زمینه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کرده و در کمترین زمان بیشترین میزان فروش را داشته باشید.

 

سوالات رایج در زمینه تبلیغ در گوگل به شرح زیر می باشد:

چگونه می توان اقدام به تبلیغ در گوگل نمود؟
ابتدا به صفحه تبلیغ در گوگل مراجعه کرده و به مشاهده پلن های مدنظر خود بپردازید سپس با برقراری تماس با نونگار پردازش مشاوران ما به شما کمک می کنند تا بهترین پلن و بهترین کلمات کلیدی که در ارتباط با حوزه کاریتان است را انتخاب نمایید سپس پس از تعیین پلن مورد نظر خود هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده و کار تبلیغات خود را آغاز می کنید.

هزینه‌های تبلیغ در گوگل چقدر می باشد؟
به ازای هر کلیک و بسته به نوع کلمه کلیدی انتخابی شما قیمت ها متغیر می باشند با این ما به شما کمک می کنیم تا به راحتی بتوانید بر روی هزینه خود کنترل داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تبلیغ در گوگل نونگار پردازش مراجعه نمایید.

چگونه از اتمام دوره گوگل ادز باخبر شویم؟
کارشناسان ما در این زمینه با مانیتورینگ دائم وضعیت تبلیغات شما قبل از به پایان رسیدن دوره تبلیغات با شما در ارتباط خواهند بود تا مجددا به شارژ دوره تبلیغات خود بپردازید.

آیا مشاهده عملکرد تبلیغات امکان پذیر است؟
بله ، کارشناسان ما در زمینه تبلیغ در گوگل با ارائه گزارش روزانه و یا هفتگی شما را نسبت به تبلیغاتتان آگاه می سازند و مشاوره های لازم در جهت بهبود روند کاریتان را به شما ارائه می دهند.

طراحی سایت

• سود نونگار از شارژاکانت پنجاه هزار تومان خواهد بود !

دسته بندی مطالب

 

از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زبر اشاره کرد :

  • قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .
  • آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.
  • امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران .
  • این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.
  • هزینه تبلیغات تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.
  • سقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد .
  • امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.
  • امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .
  • امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .
  • سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان
  • امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .

 

فرم سفارش آنلاين تبلیغ در گوگل

يك مثال از نحوه پركردن فرم سفارش آنلاين گوگل و طريقه نمايش آن

 

 

√ در صورت نياز مي‌توانيد با ايميل زير مكاتبه فرمائيد
[email protected]
√ جهت اطلاع از ليست مشتريان نونگار با ايميل زير مكاتبه فرمائيد
[email protected]
√ شماره تلفن دفتر پشتیبانی نونگار: 66518354
√ آدرس:تهران - خيابان ستارخان - خیابان شادمان - پلاک 425
√ شماره پيامك پشتيباني:30006179500000
√ جهت بازديد از شرايط و قوانين تبليغ در گوگل از لينك زير استفاده فرمائيد
شرايط و قوانين گوگل


 

تعرفه های تبلیغات در گوگل

نمونه تعرفه‌هاي نونگار جهت تبلیغ در گوگل فارسی و انگليسي بصورت هم زمان به همراه ارسال روزانه گزارش با پشتيباني 24 ساعته و نرخ ارز بر اساس هر دلار چهار هزار صد تومان به شرح زير مي‌باشد:

 

رديفاعتبارهزينه هر نمايشهزينه هر كليكمتوسط تعداد ورود کاربرحداکثر تعداد ورود کاربرتعداد کلمات کلیدیهزینه با دلار (43000 ریال)سفارش
1500$رايگان5 تا 50 سنت300020000نامحدود21,000,000سفارش تبلیغ
21000$رايگان5 تا 50 سنت600030000نامحدود42,000,000سفارش تبلیغ
31500$رايگان5 تا 50 سنت9000100000نامحدود63,000,000سفارش تبلیغ
42000$رايگان5 تا 50 سنت12000200000نامحدود84,000,000سفارش تبلیغ
 

نوع دوم هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز فارسی و انگلیسی (google adwords) بصورت ماهيانه : (اين سرويس فقط براي مشترياني مي‌باشد كه يك دوره تبليغات كليكي را قبلا به نونگار سفارس داده اند و سايت آنها آناليز شده باشد)

 

رديفمدتهزینه با دلار (43000 ریال)
1یک ماهه10,000,000
2دو ماهه20,000,000
3چهار ماهه40,000,000
4شش ماهه60,000,000
5يكساله120,000,000
 

 

  • در این روش کل مبلغ شارژ شما به تعداد روز سفارشی شما تقسیم می شود و در هر روز حداکثر تا همان مبلع اعلامی از شارز شما کسر می گردد و پس از اتمام شارژ مجاز روزانه تبلیغ شما در گوگل متوقف و روز دیگر مجدد فعال می شود .

 

 برای سفارش آنلاین تبلیغ در گوگل اینجا کلیک بفرمایید

جهت قرار دادن سایت خود در اولین ردیف صفحه اول جستجوی گوگل برای کسب و کار خود و با کمترین هزینه ، همین امروز با ما تماس بگیرید تا با بهترین آنالیز از: اطلاعات و مشخصات شرکت، اطلاعات نحوه پرداخت، کلمات کلیدی انتخابی شما، مشخص نمودن عنوان برای هر یک از کلمات کلیدی، مشخص نمودن توضیحات مربوط به هر یک از کلمات کلیدی، آدرس وب سایت، مقدار هزینه برای هر یک از کلمات کلیدی را در اختیارتان قرار دهیم
درخصوص فایل گزارش گوگل :

فایل گزارش شامل یک زیپ فایل بوده که داخل آن یک عدد فایل اکسل است که اگر در ستون status این گزارشها عبارت below first page bid درج شده باشد آن لغت نیاز به بودجه بیشتری دارد و در صورت تمایل به نمایش آنها در صفحه اول گوگل نظر خود را طی یك ایمیل به آدرس [email protected] اعلام داده تا این لغات تعریف مجدد شوند. همچنین صورتیكه در ستون status این گزارشها عبارت low search volume درج شده باشد به معنای این است كه گوگل آن لغت را جهت نمایش قبول نكرده است.

توجه داشته باشید ممكن از در برخی موارد گوگل تا چند روز اول فعال شدن یك تبلیغ جدید (در حدود 1 هفته) نمایش آنرا بصورت مقطعی و Random انجام دهد تا به یك نقطه توازن بین بودجه و نمایش لغات برسد و در این هنگام لطفا لغات خود را كه در جدول گزارش فعال نشان می‌دهد ولی عدم نمایش همیشگی دارند را طی یك ایمیل به [email protected] اطلاع دهید (جهت اطلاعات بیشتر از این روش نمایش گوگل به قسمت پرسش و پاسخهای سایت نونگار مراجعه فرمائید).
 

لازم به ذكر است درصورتیكه بودجه یا Bid لغات افزایش پیدا كند دیگر مقدار ورودی متوسط یا حداكثر موجود در سایت نونگار تحقق پیدا نخواهد كرد و مقدار ورودی بر اساس مبالغ جدید محاسبه خواهد شد.
لطفا روزانه گزارشهای ارسالی را مرور نموده و در صورتیكه لغات شما نیاز به مبالغ بالاتری جهت نمایش دارند (below first page bid) و شما نیز تمایل به افزایش آنها دارید توسط ایمیل درخواست خود را به [email protected] اطلاع دهید. و در غیر اینصورت نونگار هیچ گونه مسولیتی جهت عدم نمایش لغات شما نخواهد داشت.

 

ستون 1 یا Campaign : نام اکانت
ستون 2 یا Ad group : نام گروپ اکانت
ستون 3 یا Keyword : لغتهای کلیدی ستون 5 یا Placement : مهم نیست
ستون 6 یا CTR : درصد موفقیت تبلغ است
ستون 7 یا Avg CPC : مقدار ارزش فعلی لغت می باشد که در حال حاضر در اکانت تعریف شده است
ستون 8 یا Keyword Destination URL : مهم نیست
ستون 9 یا Impressions : تعداد نمایش این لغت است
ستون 10 یا Clicks : تعداد کلیک (یا ورود) شدن روی تبلیغ با دیده شدن این لغت می باشد
ستون 11 یا Cost : هزینه ای که این لغت در اکانت ایجاد نموده است
ستون 12 یا Avg. position : مکان قرار گیری تبلیغ هنگام سرچ شدن این لغت می باشد و بفرض اگر 1 باشد در بالاترین مکان نمایش پیدا کرده است و اگر 2 باشد زیر تبلیغ دیگر واقع شده است و به همین صورت الا آخر یادآوری می‌شود اگر هنگام اكتیو بودن اكانت در سایت یا آدرس سایت شما طوری تغییر داده شود كه ناقض قوانین گوگل باشد اكانت كاملا بلاك شده و شارژ آن نیز به همراه آن بلاك میگردد مجموعه قوانین گوگل را می‌توانید در آدرس adwords.google.com/select مشاهد نمایید و یا خلاصه ای از آن را در سایت نونگار به آدرس googleen.htm مطالعه كنید

مهمترین مواردی كه ممكن است اكانت بلاك شود
1- ریدایركت كردن سایت روی سایت یا آدرس دیگر
2- فعال نبودن سایت حتی بصورت موقتی
3- منقضی شدن زمان تمدید دامین یا هاست
4- پل دامین
5- ویروس یا ورم داشتن سایت
6- پارك دامین
7- كپی یا جعل ماركهای معروف در سایت و یا اظهار خلاف واقع در مواردی مانند داشتن نمایندگی یك مارك
8- تبلیغ روی مواردی مانند دارو ، مواد مخدر یا سیگار ، پولشوئی ،VPN و ....
9- نقض موارد كپی رایت
برای اطلاع از باقی موارد بلاك شدن اكانت به آدرسهای فوق رجوع نمایید یكی از رایجترین سوالات در مورد تبلیغات در گوگل عدم نمایش تبلیغ روی برخی و یا همه لغات با وجود فعال بودن تبلیغ می‌باشد در زیر برخی از دلائل آن لیست شده است كه خواهشمندیم با دقت آنها را مطالعه فرمایید
1- عدم تطابق حداكثر ارزش لغت با مقدار پیشنهادی گوگل (below first page bid)، كه در گزارشهای روزانه به اطلاع شما می‌رسد
2- قبول نكردن لغات توسط گوگل low search volume ، كه این مورد هم در گزارشهای روزانه به اطلاع شما می‌رسد
3- عدم هماهنگی بودجه روزانه با مصرف روزانه اكانت
4- به اتمام رسیدن بودجه روزانه
5- عدم هماهنگی بودجه كل با مقدار مصرف اكانت
به جز مورد 2 كه غیر قابل حل است باقی موارد قابل حل بوده و باید جهت رفع آن با نونگار مكاتبه نمایید تا راهكار آن مشخص شود البته راه حلهای آنها در قسمت پرسش و پاسخ سوالات متداول گوگل در سایت نونگار نیز توضیح داده شده است.

بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 22:30

نونگار هم اکنون با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با پشتوانه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال فعالیت و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری ذیل :

  • تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
  • سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
  • در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
  • تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای آتی 20% رقم قرارداد خواهد بود .
  • مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله میسر است .
  • پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .
  • محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا زمان کلاس آموزش کاربری سایت وجود ندارد .
  • جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) هزینه ای ندارد .
  • منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
  • تهیه سرویس میزبانی و دامنه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون هزینه مضاعف است .
  • تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار تا یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

 

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که 50% ابتدا و 50% انتهای کار مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری زیر مربوط به سایتهای معمولی است و در تولید سایتهای خاص متن قرارداد تبادل شده سند اجرا خواهد بود .

 

اصول تعرفه طراحی سایت

اگر به دنبال طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات تازه ای از جدید ترین آپدیت های طراحی وب سایت به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای درستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خود به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با دامنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت مواجه می شوید. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت کمی دشوار است و برای شروع پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی وب سایت دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها بستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت بستگی دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه مقاله انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.

 

 تعرفه طراحی سایت

 

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت

اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و با هزینه مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم هماهنگی داشته باشد. برخی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یکی از روش های طراحی سایت رایگان استفاده از سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از جمله آن ها امکان انتخاب قالب های محدود است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می توان طراحی وب سایت را انجام داد. در این روش تمام فرآیند طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های آماده استفاده می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی شرکت ها پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاه مدت هستند و بعد از زمان مشخص در ازای مبالغ بیشتری پشتیبانی را ادامه می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از ارکان اصلی به شمار می رود بنابراین یا باید خودتان دست به کار شوید و یا پروژه سئو را به دست متخصصان سئو شرکت طراحی سایت مورد نظر بسپارید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.

 

از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف نظر کنید

اگر قصد راه انداز کسب و کار آنلاین را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ وب سایت های ارزان قیمت و آماده نروید زیرا قصد شما راه انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای کار جا پای خود را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد کار خود را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه بالایی را برای شما دربردارد ، اما خیالتان راحت است که از طریق همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی بیشتری بپردازید.
این موضوع را در نظر داشته باشید اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید ، یک وب سایت آماده و ارزان قیمت هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های وب سایت های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای کار کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که شرکت هایی که با تعرفه طراحی سایت اندک به شما وعده وعید وب سایت های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه آماده بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خود خواهید شد و این تازه شروع دردسر شماست.
در آخر به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی وب سایت های اختصاصی قابل کنترل می باشد شما در عین حال که می توانید بی نهایت قابلیت و ویژگی به وب سایت خود اضافه کنید ، برعکس می توانید قابلیت هایی را از آن کم کنید و از این طریق قیمت نهایی طراحی وب سایت را کنترل کنید.

 

خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

• فعالیت در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• تعداد صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• پشتیبانی و پاسخگویی

 

چه طراحی سایتی برای شما مناسب است؟

تمام وب سایت ها با یک هدف طراحی نمی شوند هر کدام کارایی و هدف خاصی دارند. از آن جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با توجه به همه این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین دلیل است که باید طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید تا از هزینه های اضافی در امان باشید. برای مثال اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین امر در تغییر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد اما برخی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.

 

مهم ترین سوالات در حوزه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت نونگار پردازش به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های رایگان مثل وردپرس و جوملا در پروسه طراحی سایت استفاده نمی شود بنابراین قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با نیاز و خواسته های مشتری برآورد می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های گسترده تری که نسبت به وب سایت های اطلاع رسانی و ... دارند بنابراین هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بیشتر خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در پروسه طراحی سایت از cms و قالب های رایگان استفاده نمی کند بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود برآورد می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در پروسه طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های آماده استفاده می شود اینگونه وب سایت های آماده در مدت زمان بسیار کوتاهی به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای آغاز فعالیت تمامی پروسه به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر زمان می برند؟
همانطور که ذکر شد چون صفر تا صد وب سایت به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود بنابراین مدت زمان تقریبی که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود بین 30 تا 40 روز می باشد.
چرا به تازگی نونگار قالبهای آماده طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های آماده علاوه بر مشکلات عدیده امنیتی قابلیت بروزرسانی و از همه مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم باعث استقبال بسیار کم مخاطبین و در نتیجه حذف این نوع سرویس از خدمات نونگار شده است .

بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 23:38

 

وب گاه پویا

همانطور که در مقاله ی تفاوت سایت پویا و ثابت بیان داشتیم درک تفاوت های این دو نوع کمی پیچیده و گمراه کننده می باشد و دلیل این پیچیدگی را هم عنوان کردیم. در مقاله ی تفاوت سایت پویا و ثابت، توضیحاتی را در مورد عنوان مقاله ارائه دادیم، اما به خاطر جلوگیری از زیاد شدن محتوای مقاله تصمیم گرفتیم که ادامه ی آن را در مقاله ای دیگر که تکمیل کننده همان مقاله ابتدایی می باشد، ارائه بدهیم. حال در این مقاله قصد داریم درمورد سایت پویا موارد بیشتری را مورد بررسی قرار بدهیم، تا شاید بتوان درک بهتری نسبت به تفاوت وب سایت های پویا و وب سایت های ثابت پیدا کرد. لازم به ذکر می باشد که بعد از اتمام این مقاله، مقاله ای در خصوص وب سایت های ثابت ارائه خواهیم داد. چراکه هدف ما تشریح هر چه بهتر تفاوت میان این دو می باشد.

طراحی سایت

وب سایت های پویا

وب سایت های پویا به شکل واقعی از زبان های برنامه نویسی سمت سرویس دهنده به منظور پردازش درخواست های ارائه شده و ایجاد صفحه ومحتوای آن در زمان واقعی استفاده می کنند. به عبارتی دیگر می توان چنین بیان داشت که صفحات و محتوای مربوط به صفحات در وب سایت های پویا در زمان ارائه درخواست سرویس گیرنده از سرویس دهنده بوسیله ی زبان های برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده، ایجاد و به عرضه نمایش در می آیند. در حقیقت محتواها و صفحات سایت های پویا در زمان ساخت سایت، ایجاد نمی شوند. این مفهوم بدین معنی می باشد که سایت پویا به کاربران برای ایجاد محتوای مورد نظر دسترسی مستقیم داده و نوع محتوای ارائه شده، بستگی به تنظیمات و خواسته های کاربر دارد. برای یک نمونه از وب سایت های پویا، می توان از توییتر نام برد، به طور کلی هنگام ورود به توییتر محتوای آن فقط برای شما نمایش داده می شود. با این حال، که وب سایت های پویا بسیار قدرتمند می باشند اما باید اذعان داشت که پیچیدگی مختص خود را دارند و درکنار این پیچیدگی مزایا و معایب زیادی برای ساخت سایت پویا نیز وجود خواهد داشت. در زیر به مزایا و معایب سایت های پویا اشاراتی داشته ایم.

طراحی سایت

مزایای سایت پویا

• طراحی توسط پایگاه داده
در واقع با متصل شدن سایت پویا به پایگاه داده، به راحتی می توانید به شکل و شمایل سازمان یافته و ساختاریافته، برای تولید و نمایش محتوا، بسته به درخواست و خواسته ی کاربر، اطلاعات را از آن درخواست کنید. به عبارتی دیگر از طریق اتصال سایت پویا به پایگاه داده شما این امکان را دارید به صورت مشخص و تعمیم یافته، درخواست ارائه اطلاعات داشته باشیید به طوری که مدنظر کاربر باشد.
• اتصال به CMS
در واقع توانایی ارتباط با پایگاه داده، این امکان را برای ما فراهم می کند توانایی متصل شدن به CMS را نیز بدست آوریم. در حقیقت محتوای ذخیره شده در این فرآیند می تواند حاوی موارد مختلفی باشد برای مثال متن، تصویر، صفحه آرایی، تنظیمات مربوط به سایت و... بنابراین این فرآیند باعث فراهم شدن امکان ایجاد النعطاف پذیری بالا در زمان ساخت سایت، می شود. لازم به ذکر می باشد که امکان دسترسی به چندین کاربر برای تغییر محتوای سایت را هم در مواقع لزوم، را می دهد.
• هزینه پایین نگهداری
به دلیل ارتباط سایت پویا با CMS، در حقیقت هزینه های مداوم بسیار کمی وجود دارد و یا می توان این ادعا را داشت که هیچ هزینه ای وجود نخواهد داشت مگر این که یک تغییر اساسی در سایت ایجاد کنید یا به دنبال اضافه شدن قابلیت جدید به سایت مدنظر باشید.

معایب سایت پویا

• محدودیت های طراحی
در زمان تولید محتوا در یک صفحه در پایگاه داده، معمولا محتوا را صدا خواهید زد و از او درخواست می کنید که بدون این که به محتوای مدنظرتان توجه ای داشته باشد یک روش خاصی را به عرضه نمایش گذاشتن محتوا به کار بگیرد و یا به عبارتی دیگر، ساخت و ایجاد محتوا به چندین روش و با عرضه ی چندین طرح مختلف بوسیله ارتباط با CMS اگر نگوییم غیرممکن است، می توانیم اذعان کنیم که بسیار دشوار می باشد. در حقیقت در سایت پویا شما به اجبار به طبعییت کردن از الگو های تعریف شده می شوید و یا بهتر است چنین بیان کنیم: شما مجبور می شوید از الگوهایی برای قالب خود استفاده کنید و یا تعهدی را متقبل می شوید که برای هر صفحه یک الگو را طراحی کنید. در واقع این کار در برخی از CMS ها دشوارتر از مابقی می باشد به عنوان مثال این کار در WordPress از Zesty.io دشوارتر می باشد.
• هزینه های پیش ساخته
در زمان ساخت و طراحی سایت پویا به منظور اتصال سایت مدنظر به پایگاه داده که پایه و اساس سایت، برای تولید محتوا می باشد، زمان و کار بیشتری را باید طراح سایت و یا برنامه نویس به کار ببندد، چرا که قابلیت هایی باید به سایت های پویا داده شود که به طور کامل از این فرآیند پشتیبانی کند و به همین منظور هزینه ی ساخت و طراحی سایت، افزایش پیدا می کند.

 
بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 17:59

 

طراحی سایت آگهی

امروزه با گسترش وب سایت ها در سطح اینترنت بسیار موفق عمل نموده اند. وب سایت ها برای موفقیت در محیط آنلاین می بایست نام تجاری شناخته شده ای داشته باشند، طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی به منظور شناساندن وب سایت ها در دایرکتوری های مختلف بسیار موفق عمل نموده اند. در طراحی سایت درج آگهی امکاناتی از قبیل نمایش مشخصات شرکت، آدرس تماس، آدرس وب سایت،لوگوی شرکت وکلمات کلیدی کسب وکار شما که به واسط آن در صدد می باشید وب سایت شما را بیابند. طراحی سایت آموزشی و اشتراک فایل یکی از قابلیت های برجسته در طراحی سایت آموزش، قابلیت آپلود فایل از بستر سایت آموزشی می باشد. بارگذاری فایل های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های تصویری تمامی مواردی است که در طراحی سایت آموزشی می بایست پیاده سازی شود.
به جرات می توان گفت امروزه طراحی سایت آگهی از رایج ترین انواع وب سایت ها هستند ، به عنوان مثال وب سایت ایستگاه که اولین سایت آگهی در ایران بود پس از مدت زمان طولانی هنوز هم جایگاه خود را حفظ گرده است. پس از ایستگاه وب سایت های آگهی بسیار زیادی پا بر عرصه نهادند اما به دلیل ظاهر و گرافیک و محتوای تکراری قادر به کسب موفقیت در این زمینه نشدند. اما وب سایت های دیگری مثل طراحی سایت دیوار و طراحی سایت شیپور که برای معرفی خود از روش های نوین و جدید استفاده کردند در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند موفقیت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کنند.

طراحی سایت

طراحی سایت آگهی و نیازمندی و دایرکتوری های

یکی از پایه ترین اصول در طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی فراهم نمودن دایرکتوری های مختلف در تمامی زمینه های کاری مورد نظر می باشد. ایجاد دسته بندی مناسب برای درج آگهی بسیار حائز اهمیت می باشد که با تفکر در این زمینه می بایست دایرکتوری جامعی را برای طراحی سایت درج آگهی اتخاذ نمود.

طراحی سایت آگهی و فیلد های مورد نیاز

در طراحی سایت درج آگهی چه فیلدهایی را می بایست برای کاربران مبذول نماییم. فیلدهایی مانند نام شرکت، تلفن، آدرس، ایمیل، آدرس وب سایت، حوزه فعالیت، لوگو و کلمات کلیدی پایه ترین اطلاعات از کسب وکارها می باشد که در قالب فیلدها در طراحی سایت درج آگهی می بایست درج شود.

طراحی سایت آگهی و اصول سئو

طراحی سایت درج آگهی به منظور معرفی نمودن کاربران می بایست سئو سایت قوی داشته باشند و بتوانند کاربران را با کلمات کلیدی به آگهی های مرتبط درج شده هدایت نماید. فلذا پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی بسیار حائز اهمیت می باشد.

طراحی سایت

چگونه طراحی سایت آگهی موفقی داشته باشیم؟

مهم ترین روش برای موفقیت بیشتر وب سایت های آگهی جذب بازدید کننده و مخاطبان بیشتر به سایت می باشد. زیرا هر چه طراحی سایت آگهی شما تعداد بازدید کنندگان بیشتری را داشته باشد بنابراین آگهی های بیشتری نصیب وب سایت شما خواهد شد. به طور مثال افراد آگهی دهنده ابتدا به تعداد بازدید کنندگان وب سایت توجه می کنند و سپس آگهی خود را در آن درج می کنند حتی اگر درج آگهی در طراحی وب سایت شما رایگان هم باشد ولی بازدید کنندگان اندکی داشته باشید افراد ترجیح می دهند مبالغی را پرداخت کنند و در وب سایت هایی آگهی خود را ثبت کنند که از بازدید کنندگان بیشتر برخوردار باشد زیرا به این موضوع واقف هستند که درج آگهی در وب سایت های بدون بازدید بی نتیجه خواهد بود.
مثلا در وب سایت های آگهی مثل دیوار یا شیپور افراد آگهی دهنده مطمئن هستند با پرداخت هزینه آگهی آن ها در مدت کوتاهی بالای آگهی های دیگر قرار گرفته و به راحتی از این طریق می توانند محصولات و خدماتی که در معرض دید قرار داده اند را به فروش برسانند. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید رتبه سایت شما در گوگل می باشد اگر طراحی سایت آگهی شما از رتبه خوبی برخوردار باشد آگهی های بیشتری در آن به ثبت می رسد زیرا افراد آگهی دهنده در ابتدا به رتبه سایت شما در گوگل توجه می کنند و بعد از آن آگهی خود را به ثبت می رسانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهبود رتبه سایت در گوگل به صفحه سئو سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت آگهی

نونگار پردازش چگونه با نیاز های مشتریان پاسخ داده است؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم هرچه تعداد بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید می توانید آگهی های بیشتری را در طراحی سایت خود به ثبت برسانید بنابراین از هماین ابتدای شروع پروژه بهتر است تمامی اصول را به صورت کاملا حرفه ای رعایت نمایید. درآمدزایی از وب سایت های آگهی کار بسیار راحتی است تنها با رعایت تعدادی نکات مهم و ضروری به راحتی به کسب درآمد بپردازید.
همه ی وب سایت های طراحی شده در نونگار پردازش به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای بوده و در پروسه طراحی سایت از cms های آماد مثل وردپرس و جوملا استفاده نمی شود. صفر تا صد پروژه مطابق با نیاز و خواسته و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود بنابراین همه ی اصول فنی و اصول سئو در پروژه پیاده سازی شده توسط نونگار به طور کامل رعایت می شود.

برخی از مهم ترین امکانات و ویژگی های طراحی سایت آگهی در نونگار عبارتند از:

• ظاهر و گرافیک خاص و منحصر به فرد برای طراحی سایت آگهی
• رعایت اصول اولیه سئو سایت و بهینه سازی در طراحی سایت آگهی
• سرعت بارگذاری بالا برای طراحی سایت آگهی
• درج سیستم کنترل پنل ساده برای دسترسی آسان به طراحی سایت آگهی
• رعایت اصول ریسپانسیو و واکنشگرا بودن در طراحی سایت آگهی
• استفاده از صفحه ساز های داینامیک برای طراحی سایت آگهی
• درنظر گرفتن امنیت بالا برای طراحی سایت آگهی
• در نظر گرفتن سیستم پشیبانی رایگان برای طراحی سایت آگهی
• درج جدید ترین اخبار و مقالات مرتبط در طراحی سایت آگهی
• امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

طراحی سایت

مهم ترین سوالاتی که در طراحی سایت آگهی ممکن است با آن ها رو به رو شوید عبارتند از:

هزینه طراحی سایت آگهی چقدر است؟
همانطور که گفته شد به دلیل اینکه نونگار در طراحی سایت های خود از قالب های آماده استفاده نمی کند و صفر تا صد کار به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای طراحی سایت آگهی در نظر گرفت زیرا مشتری می تواند بی نهایت آیتم به وب سایت خود اضافه کند.

بهبود سئو سایت آگهی یعنی چه؟
برای اینکه وب سایت شما دیده شود و در رتبه های اول گوگل قرار گیرد باید از سئو سایت بالایی برخوردار باشد. هرچه طراحی سایت آگهی شما سئو سایت بالاتری داشته باشد به راحتی می توان تعدا کاربران و مخاطبان بیشتری را به خود جذب نماید. توجه داشته باشید که سئو سایت یکی از روش های درآمدزایی بیشتر می باشد بنابراین برای درآمد زایی بیشتر به بهینه سازی وب سایت خود بپردازید.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت آگهی یعنی چه؟
از آنجایی که امروزه بیشتر افراد از طریق صفحه نمایش های مختلفی به جستجو در صفحات وب می پردازند بنابراین باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش ها اعم از موبایل همراه و تبلت و رایانه را دارا باشد در این صورت است که می توانند کاربران مختلف و بیشتری را با هر صفحه نمایشی به طراحی وب سایت خود جذب کرده و میانگین بازدید طراحی سایت آگهی خود را در طول روز افزایش دهید.

طراحی سایت رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی یکی از بهترین روش های برندسازی اینترنتی می باشد که کسب و کارها با استفاده از آن، به معرفی و برندسازی محصولات و خدمات خود در خبرگزاری ها یا سایت های پر بازدید در قالبی مشخص می پردازند. در حقیقت، یک شرکت یا سازمان به منظور بازاریابی و تبلیغات برند خود از این شیوه استفاده می نماید. رپرتاژ آگهی یک شیوه بلند مدت تبلیغاتی می باشد یعنی محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت های خبری یا پربازدید پایدار است. امروزه با توجه به گسترش نقش اینترنت حضور فعالان اقتصادی بیشماری در این فضای مجازی مشاهده می گردد بنابراین با طراحی سایت رپرتاژ آگهی با معرفی و برندسازی خدمات و امکانات خود به شکلی اصولی مخاطبان بیشتری از طراحی سایت شما بازدید خواهند کرد.

مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت رپرتاژ آگهی عبارتند از:

• امکان مدیریت منو در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• امکان اضافه و یا حذف آگهی های دریافتی در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• نظرسنجی در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• امکان اضافه و یا حذف مطالب در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• امکان آرشیو عکس ها در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• ارتباط با ما در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• نمایش تعداد بازدید کنندگان در طراحی سایت رپرتاژ آگهی
• و صدها امکانات دیگر...

طراحی سایت تخصصی رپرتاژ آگهی

طراحی سایت رپرتاژ آگهی به صورت تخصصی نیازمند استفاده از یک تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. در طراحی سایت رپرتاژ آگهی به صورت تخصصی رعایت نکاتی از قبیل سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو، امنیت، سرعت بالای لود شدن و... لازم و ضروری می باشد. شرکت نونگار پردازش یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سایت می باشد که با تکیه بر دانش و تجربه ی خود و با رعایت اصول و استانداردها به طراحی سایت حرفه ای شما می پردازد. بنابراین با اطمینان کافی کار طراحی سایت رپرتاژ آگهی خود را به ما بسپارید تا موفقیت بیشتری را در حوزه ی کاریتان به ارمغان بیاوریم.

بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 188 تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 23:38

 

انتخاب هاست لینوکس قدرتمند یکی از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار در راه اندازی سایت حرفه ای می باشد که سرعت و امنیت را در سایت تحت پوشش قرار می دهد. شرکت نونگار پردازش با سابقه فعالیت طولانی در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، گرایشات هاست لینوکس و هاست ویندوز را نیز در طیف خدمات خود قرار داده است. تعرفه هاست لینوکس نونگار به شرح زیر می باشد .
کارفرمایان نونگار برای افزایش سرویسهای میزبانی خود می توانند از لینک www.npco.net/my استفاده نمایند و بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت، مشاهده و فعال نمایند !

 

سوالات رایج و متداول در زمینه هاست لینوکس به شرح زیر می باشد:

چگونه می توان هاست لینوکس موردنظر خود را تهیه کرد؟
با مراجعه به صفحه هاست لینوکس و مشاهده میزبانی وب مورد نظر خود به راحتی می توانید به ثبت سفارش خود بپردازید سپس با قسمت هاستینگ نونگار تماس گرفته و سرویس خود را به ثبت برسانید و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

فرق بین هاست لینوکس و ویندوز در چیست؟
در صورتی که زبان برنامه نویسی سایت شما Asp.Net می باشد بهتر است از هاست ویندوز استفاده نمایید در غیر اینصورت پیشنهاد ما به شما هاست لینوکس است. زیرا هاست لینوکس از امنیت ، سرعت و پایداری بیشتری نسبت به هاست ویندوز برخوردار می باشد همچنین مهم ترین مزیت لینوکس نسبت به ویندوز به صرفه بودن آن است ، هاست لینوکس نسبت به هاست ویندوز ارزان تر هستند.

چگونه می توان سرویس میزبانی را از یک شرکت به دیگری منتقل کرد؟
ابتدا باید نوع سرویس میزبانی خود را در شرکت طراحی سایت مورد نظر انتخاب نموده و پس از بک آپ گرفتن اطلاعات هاستینگ پیشین خود آن را به سرویس جدید خود منتق کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با انتقال سرویس میزبانی می توانید با واحد هاستینگ نونگار پردازش در ارتباط باشید.

فرق بین هاست لینوکس و وردپرس چیست؟
هاست های وردپرس همان لینوکس هستند با این تفاوت که هاست وردپرس برای سایت های وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد ، اگر سایت شما وردپرس است و قصد انتخاب بهترین سرویس میزبانی را دارید پیشنهاد ما به شما هاست وردپرس می باشد.

لینوکس دایرکت ادمین بهتر است یا لینوکس سی پنل؟
مهم تفاوت بین هاست لینوکس دایرکت ادمین و هاست سی پنل تنها در کنترل پنل آن ها می باشد و این دو هاست تفاوت چندانی ندارد. اما طبق آمار هاست دایرکت ادمین به دلیل شکل ظاهری که دارد کاربرپسند تر از هاست لینوکس سی پنل است و در مقابل هاست سی پنل از امنیت و سرعت بیشتری نسبت به دایرکت ادمین برخوردار است. بنابراین نمی توان نظر قطعی داد که کدام بهتر از دیگری است اما به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت سرویس میزبانی بسیار مهم تر از کنترل پنل مدیریت می باشد.

چگونه هاست لینوکس مورد نظر خود را انتخاب کنم؟
با مراجعه به طراحی سایت و مشاهده پلن های مختلف متناسب با حجم دیسک سایت خود می توانید بهترین پلن را انتخاب نمایید. اما اگر سایت خود را تازه راه اندازی کرده ایدبه حجم چندان زیادی احتیاج ندارید می توانید بین پلن های کم حجم و متوسط یکی را انتخاب نمایید در غیر اینصورت برای کسب اطلاعات بیشتر با قسمت هاست لینوکس در تماس باشید.

بهترین شرکت طراحی سایت...
ما را در سایت بهترین شرکت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی سایت نونگار npcco بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 23:15